schotland juni 2018 Crieff4

17 juni 2018

Na vanochtend lekker te hebben uitgeslapen werden we verwent met een heerlijk ontbijt in een gezellige woonkeuken. Matt (een gepensioneerde man die voor een Ned.bedrijf in Schotland heeft gewerkt) serveert vers fruit en warme croissants en scarmbeld eggs op verzoek :). Op zijn advies rijden we naar een hotel in de stad om vast te reserveren voor de avond. Ook hier is het vaderdag en hij verwacht dat het druk wordt in het restaurant.

Vandaar uit rijden we een klein stukje naar een National Park bij Dunkeld. Hier lopen we een tocht van 8km (iets meer want we miste wat boordjes). Geweldige ver gezichten, leuke paadjes door het bos en langs de rivier/waterval. Bij de parkeerplaats sandwitch gegeten en toen de toeristische route terug. Zojuist lekker gegeten. De gastvrouw herkende ons niet direct en zei dat ze vol zaten, haha.

Morgen is onze laatste dag. Nog 1 flinke rit naar New Castle maar het plan is om de route door Kielder Forrest te nemen. We zullen vast nog wat leuke plekjes vinden om  te stoppen.

1. Leni:
    17 juni 2018
    Klinkt als een heerlijke dag in de natuur. Eet smakelijk en nog een prettige vaderdag voor jou peter..nou ja een klein deel van de dag.