Bryce canyon en Torrey

17 juli 2017 - Bryce Canyon, Utah, Verenigde Staten

Hallo daar ben ik weer. Gisteren duurde het uploaden van de foto's en een filmpje zo lang dat het bedtijd was :)

Na een lekker ontbijtje in het hotel in Las Vegas pakte we onze koffers en onze koelbox van piepschuim, welke we steeds vullen met ijs uit de machines in de hotels, en vertrokken naar Bryce Canyon. Het eerste deel van deze route richting Salt Lake City was redelijk druk. De zon schijnt, de lucht is droog en het is erg warm, gedurende de tocht veranderd het landschap van zand en rotsen naar rode rots fomaties en wat groene struiken en bomen. Als we op een uurtje van de bestemming zijn wordt het een beetje bewolkt en komen er zelfs wat spetters naar beneden vallen.
​Aangekomen bij Ruby's Inn, nemen wij de kamer met "Lake Side" en Bas en Tessa hebben een kamer aan de andere kant van het gebouw. We eten een heerlijke pizza en winkelen wat. In de shops hebben ze grote plakke versteend hout waarbij de rand nog van hout is. Erg mooi maar te zwaar voor in de koffer. De temperatuur is hier gedaald naar een lekkere 78 Fahrenheit. We drinken nog wat zittend op de gallerij voor onze kamer als Peter iets in het water van het Lake ziet. Hij gaat met fototoestel eens kijken en wat blijkt het zijn bevers.
Zondag;
​Op 10 min. van het hotel ligt Bryce Canyon, daar zien we weer veel eekhoontjes en herten. Op het filmpje kan je zien dat zelfs het hert verbaasd is dat hij over het hoofd wordt gezien.
​We rijden verder naar Torrey zonder navigatie (die stuurt ons de verkeerde kant op) maar met routebeschrijving van onze roadmap en kaart op de tablet. Tijdens de wederom mooie tocht vliegt er opens uit de berm een steenarend rakelings langs onze auto. We schrokken een beetje maar wauw wat een grote vogel is dat als je mn van dichtbij ziet vliegen. We lezen wat en doen nog een spelletje voor het licht uit gaat. Volgende trip gaat naar Moab en lezen jullie later ;)

1. Yvonne:
    17 juli 2017
    Je maakt t wel spannend ;) !
  2. Ine:
    17 juli 2017
    Ik ben benieuwd :-)
  3. Yvonne:
    18 juli 2017
    Gaaf zeg die steenarend!!!!!!
  4. Yvonne:
    18 juli 2017
    Wat een onwijs mooie rotsformaties/natuur <3 !!! en wat moet het gaaf zijn geweest die steenarend te zien!!!.