van Death Valley naar Las Vegas

14 juli 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

's Avonds zijn we nog gaan zwemmen. Heel bijzonder in het donker onder een hemel gevuld met sterren. Hoelanger we keken hoe meer we er zagen.

's Ochtends vertrokken we om 8 uur met een temperatuur van 105 fahrenheit (is 42 graden celcius he). Je snapt ook met airco op de kamer, hebben we onrustig geslapen. We rijden door een gebied van zandduinen en rosten in zwart, rode en gele kleuren. In een stadje vluchten we de Mc Donalds in ( altijd lekker koel) voor een ontbijtje en lekkere koffie.

Net na 11.00u komen we in Las Vegas aan. Eerste stop het Ford Shelby museum. Lopend naar de ingang zien we een Ford Shelby en een rode Mc Claren P1 staan. Bas krijgt glimmende ogen net als Peter als blijkt dat je er een rondje mee kan gaan rijden! Bas kruipt achter het stuur en Tessa en Peter wurmen zich achterin op plek van de bijrijder gaat een medewerker zitten en zo scheuren ze weg. Vervolgens wisselt Peter met Bas van plek. Tessa baalt dat zij dr rijbewijs nog niet heeft maar geniet achterin. Dan gaan we het museum in en kunnen nog aansluiten bij een rondleiding waardoor we ook de werkplaats in mogen waar gewoon gewerkt wordt aan deze wagens.

We rijden naar ons hotel en gebruiken een late lunch. Ook in Vegas is het heet. We willen vanavond naar de Strip en besluiten om 's middags even bij een outlet te gaan kijken. Is ongeveer 10 min. lopen. Mijn hemel, nu begrijp ik die Amerikanen! Stukje lopen is niet te doen, heb eerst 10 min. in winkelcentrum bij moeten komen. Zelf zo'n klein stukje is echt niet te doen in die hitte.

Na een dutje met de shuttle van het hotel naar de Strip. We bezoeken het Venitian, Bellagio en Monte Carlo, zien de fonteinshow en allerlei wonderbaarlijke figuren. Wat een mensenmassa maar je moet het eens gezien hebben, geweldig. We zijn te laat voor de shuttle terug en nemen dus de monorails naar het hotel.

Morgen rijden we Nevada uit op naar Uta. De autoritjes varieren van 2,5 tot 4 a 5 uur echter op de route zien we van alles en stoppen geregeld.

1. Brabander:
    hey wereldreizigers
    jullie hoppen van het een naar het ander en het gaat allemaal goed zoals ik begrijp.
    temp is bijna slopend om dingen te ondernemen maar de airco doet wonderen.nou Jolan als je zonder werk komt dan is schrijfster worden jouw op het lijf geschreven haha.we wachten op het volgende bericht.Genieten maar!
  2. Toos:
    16 juli 2017
    Wat zullen jullie genieten ! En wat een mooie foto's .
    Nog bedankt voor de mooie bloemen .
    Ik lijk de paus wel !
    Dikke knuffel voor jullie allemaal .
  3. Winston:
    16 juli 2017
    Wel weinig foto's zeg, maar zeker te veel te doen
  4. René:
    Leuk zeg !!!
    mooie foto's ook, we zien dat jullie erg genieten en veel zien. Top!
  5. Marco Lieffering:
    17 juli 2017
    Wel erg warm daar zeg gelukkig is het zo te lezen erg leuk nog veel plezier daar