Moab

18 juli 2017 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Vanuit Torrey is het plan om naar Thousant Lakes te rijden en daar wat verkoeling te zoeken. Via de tablet hebben we de route uitgestippeld en gaan op pad. Op een gegeven moment houdt de weg op en rijden we off road een weg in, volgens de tablet gaan we goed.... Het is een weg met zand, kuilen en rotsen tussen de bomen en tussen die bomen zien we na een half uur een meer. Geen plek om naar toe te wandelen en geheel verlaten. We zitten verkeerd, gelukkig brengt Peter ons zonder problemen het gehele stuk weer terug. We stoppen nog even bij een riviertje maar besluiten door te rijden naar Moab en volgen de Highway.

In Moab aangekomen duiken we het zwembad in en eten 's avonds lekker mexicaans. De volgende dag wilden Bas en Tessa mountain biken maar konden geen plek meer reserveren. We besloten om dan naar de Arches, 1 mile buiten Moab, te gaan. Er zijn daar diverse tracks voor een hike. We lopen 3 verschilllende trails van ongeveer een half uur. Om even voor 12 uur is het echter al weer 92 Fahrenheit en gaan we na het bezoek aan de rock shop lekker bij het zwembad in de schaduw liggen. Morgen rijden we door naar Page in Arizona en verlaten Utah.

1. Leni:
    19 juli 2017
    lieve mensen, wat een prachtig landschap.Peter wat een mooie foto's heb je van het uitzicht gemaakt!Geniet ervan, jammer dat het zo warm is.
  2. Michel:
    19 juli 2017
    Jullie maken genoeg mee daar. Ziet er allemaal mooi uit en herkenbaar.
  3. Brabander:
    hey luitjes

Jullie zijn wel uit op uitdaging! Een afslag nemen naar het onbekende.Maar met een goede gids zijn jullie weer op het goede pad gekomen. Geniet van jullie uitjes .
  4. Jolanda:
    19 juli 2017
    Sorry foto's niet alleen van mij Tessa en Jolanda maken vaak foto's tijdens het rijden