schotland juni 2018 Kirkmichael-Dwingwall

12 juni 2018 - Dingwall, Verenigd Koninkrijk

Na het heerlijke eten gisterenavond nog een stukje gewandeld om vanochtend weer een super lekker ontbijtje op te kunnen. We kwamen nog een aantal Nederlanders tegen en hebben wat tips gekregen. Vanmorgen gaan we met een tour door een wiskey distileerderij mee. Het is de kleinste van Schotland, Edradour. Om even na 10 uur nipte we de eerste slokjes  naar binnen. Jech, ik vind de een nog smeeriger dan de ander. Peter vindt het wel wat, al hoewel een biertje smaakt ook hem beter. Leuk om gedaan te hebben en toch een fles  meegenomen ;). Vervolgens rijden we op het gemak door de Highlanden. We komen langs Bruar en besluiten een de watervallen te bekijken en lopen er een rondje, heerlijk. Tegen het einde van de  middag komen we bij onze volgende stek aan. Kasteel Tulloch in Dingwall (net voorbij Inverness). Nog even heerlijk op het terrasje gezeten en we besluiten om in het kasteel te eten.

Morgen gaan we naar Isle of Sky volgens andere Nederlanders wordt dit een verrassing die we niet hadden willen missen. We zullen zien.